...

Kom precis hem från dansen, de e verkligen skit kul. När jag gick hem pratade jag en hel del men en tjej från min dans, hon är jätte snäll och dansar väldigt bra. Hon går tydligen i enhagen som ligger vid lidl, jag har för mig att nån jag känner, eller känner o känner, som jag har träffat någon gång o typ aldrig pratat med har gått där. Tycker nästan de e lite synd om henne för hennes skola har ingen prao:( o på tal om prao ska jag snart praoa på Jackie, vet inte om jag sagt de men i sånna fall säger jag de igen:P Ska bli super kul. Jag kommer inte vara själv den här gången heller, en tjej från min klass fick prao där me, hur kul e inte de:D
 Var på grönan i helgen, åkte tilt:P ja va sååååå himla rädd innan asså, höll typ på att brytra ihop:P men de va jätte kul!!:D  Insane asså, asså bergodalbanan va så grym, namnet passar verkligen:D

Måste gå nu, frida ska gå o lägga sig:P

Puss o kram
elin kling, hur kan man inte gilla hennes stil?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0