Tisadag

även fast denna dag har varit hemsktjobbig har den slutat ganska bra.
Jag började dagen med att göra mig i ordning som jag alltid gör. Jag hade en bra hår,smink o klädes dag idag så de kändes bra:P Matteprovet kändes okej tills jag fick reda på en massa fel:( men aja,,,livet går vidare.

Igår hade jag och ngr kompisar(sofia o lisa) tråkigt på framskan så vi skrev en liten dikt om vår franska lärare:P

Jag är tråkig och lat
och min livs dröm är mat
En stinkbomb är jag
med samma kläder varje dag
Jag är ful och fet
och liknar en get
Jag stinker svett
och har inge vett
På mitt huvud har jag inget hår
allt hår sitter på mina lår
Min näsa är stor
och jag bor fortfarande hos min mor
Mitt ansikte är gjord av fett
och jag blir aldrig mätt
Jag är hemligt kär i anette
som också är gjord av fett
jag hoppas hon är blind
för när hon rör vid min kind
kommer fettet rinna ut
och det blir inget trevligt slut

kul:D ilr hur? XD

This is it har kommit ut på bio nu. köp era biljetter nu för den går bara på bio i 2veckor.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mariette

Det var en ganska elak dikt. Om jag var din franska lärare skulle jag inte direkt blivit så glad. Älskar din blogg by the way<3<3<3

2009-09-30 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0