man hittar lustiga saker på internet

Det känns nästan som om nån slitit ur mitt hjärta och kastat den i soptunnan. Nu är mitt hjärta smutsigt och helt obetydande och sårat. Vem vill ha ett sårat och smutsigt hjärta?  Det är inte riktigt så att folk går och letar i sopptunnan heller. De låter de ligga där och det blir glömt för alltid. Den bästa jag kan få är är en uteliggare som lever på smuts och sopor. Detta kommer bli mitt öde.

Denna skrev ej jag:P lite lustigt vad man kan hitta på internet om man letarXD Jag menar hur kan man jämföra soppor med kärlek. Hehe,,a vi e ju alla olika:P

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hihi va du e söt du ;D haha =) fattar vad du menar nu xD ... <3<3

2009-09-27 @ 13:33:40
URL: http://fashionm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0