JIMMY CHOO!!

Hejhej,
Gud va länge det sedan det känns att jag blogga. blogga dock i söndags men de var bara två meningar. Var lite ledsen men de är typ över nu.
Är så himla shopping sugen nu men jag måste lära mig att hålla i mina pengar. För den 14 november händer det något stort som man måste spara pengar till!! HM ska nämligen samarbeta med inte någon mindre än JIMMY CHOOO,, AHHHHHHHH!!!!!!! Har alltid drömt o ha jimmy choo skor, eller ja,,,, alltid och alltid va och ta i men på senaste tiden. Skorna är bara så coola!!! Hoppas de ger ut skor och inte bara kläder!!!

Aja, måste börja tagga inför skolan imon...suck* Imon börjar ju operation gunnar och folke emmy:P hehe

JIMMY CHOO!!!!!!!! AHHHHHHHHH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0