framtida planer??? :P

Det känns som om någon har slagit mig hårt i magen och sprungit från mig. Jag kan inte röra mig,andas eller förstå varför och du har bara sprungit där ifrån. Du springer ifrån problemen du kanske inte vet att du har. Släng inte i mitt ansikte att du inte vet vad du gör eller har gjort, för de vet du...

Vad tycker ni?:P Kanske inte världens bästa men jag tycker de e kul o skriva såhär inlevelse. Dock var inte detta så bra men hehe aja. Jag bestämde mig en sommar att testa skriva en bok, de gick åt skogen kan jag bara säga:P men jag gick faktiskt bara i 6:an då så ja kan ju förstå att den inte blev braXD kanske man ska börja testa igen, träna mina uppsats kunskaper lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0