Sept. 30, 2009

glömde publicera detta inlägg igår men här e de:P

Måste göra detta inlägg snabbt för ja har sååå mkt att göra.
Jag har biologiprov snart,imorrn rättare sagt....hjälp.
Biologi är ett av mina sämsta ämnen och jag vill verkligen inte sänka mitt vg, va på grensen förra året.
Sen har vi so oxå...

aja nog med skolprat:P
I helgen vill jag göra ngt kul, ska förmodligen göra ngt me ngr konfa kompisar på lördag eller en annan sak men o plugg men ja har inga planer på fredagen. Vill ha typ filmkväll, men en massa ska träffa sina konfa kompisar då, så denna vecka blir de nog inget.

När jag tänker efter har ni inte sett mitt rum, här e de: dock lite stökigt:P

dålig kvalite dock:P min webcamera suger:P men idag hade jag på mig min oddmolly blus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0