Kemi/dans/vänner

Idag har jag haft kemi prov. Det va skit svårt. Var uppe till tolv igår så jag kunde inte riktigt tänka klart. Tolv är egentligen inte så sent men jag var tvungen att gå upp extra tidigt eftersom jag inte kunde allt. Jag hoppas bara jag får VG i alla fall. Förra året fick jag G i kemi...hehehe. jag hoppas att jag kan höja betyget! men man vet aldrig men våran biologi lärare. Om man inte skriver exakt som hon gör får man inga poäng.
 Imorgon har jag dans uppvisning, de ska bli hur kul som helst. Nackdelen med de är att jag står längst bak hela tiden. förrutom i slutet och lite i början. Så om ni ser mig dansa imorgon i skolan så vet ni varför:P.

Ska fortsätta kolla på vänner todilu!
Här är några bilder från serien! :)



Kommentarer
Postat av: siri

oh! älskar vänner, hur har du fått dit klippen? by the way heter jag lindén i efternamn

2009-05-19 @ 16:30:38
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0