Första maj

Har gjort 4 sidor kemi idag har fortfarande en kvar...suck*. Jag har två prov nästa vecka,kemi och franska. Om jag orkar ska jag göra lite glosor nu också. Egentligen fattar jag inte att jag änns orkar göra j´kemi nu. Jag menar klockan är 22.
 Jag lunchade med mamma i stan idag. Vi åt på nån jätte mysig resturang som jag dock har glömt bort namnet på :P.
Efter det strosade vi runt lite i affärer utan att hitta något. eller jag hittade en jätte fin tunika aktig klänning men den har redan klara. 
 Till avslutningen vill jag ha en vit klänning och ett par blåa skor(klack alltså). Jag vet att de låter fullt med blåa skor men jag tycker det är coolt. Man brukar ha en helt vanlig klänning på avslutnigen men jag gillar att synnas lite. Inte för att jag gör det men om man kommer med nått annurlunda som ingen annan har så står man ut lite.

Ska kolla efter klänningar och blåa skor imorrn,,,XD


Kommentarer
Postat av: Klara

JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULIA!!!!!! jag menar verkligen verkligen allvar nu.... TA BORT FEN DÄR BILDEN GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENAST!!!!!!!! Annars kommer en väldigt fin bild på dig ut på min blogg, FÖRDSTÅTT?????? snälla snälla snälla, jag ber.......... snälla rarra, det där var den fuladste bilden nååååååååågonsin, snyft :.(

2009-05-02 @ 10:12:15
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0