-

Jag har varit lite dålig med att skriva den här veckan. det har varit mycket och jag behöver vila lite.

Förra helgen hade jag dans uppvisning, de första dagarna gick de inte så bra men söndagen gick bra. På fredag har jag balett också,,hehe jag suger på det men dansen är lite mer modern än klassisk.

 Idag fick vi tillbaka vårat kemi prov, det gick mycket bättre än vad jag trodde. Jag har chans att få MVG, tänk MVG i kemi! Från G till MVG! det skulle värkligen vara hur kul som helst. fast VG är inte så farligt heller.


Imorrn ska vi på musseum, jippi *suck. fast det är i alla fall bättre än att gå i skolan. vi får se om jag skriver imorrn, med mig vet man ju aldrig :P



det här e klaras uppvisning i lördags, hon står längst fram till höger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0