Ut me de gamla o in me de nya! :D

Igår sov ja över hos K, de va jättekul. vi höll på o chatta me en massa personer. Ja tror int vi e dem lättaste att chatta me precis, båda ville skriva olika saker o då så kunde de bli så att en pressade handen på tangentbordet o då kmr de alla möjliga bokstäver o de e int så lätt att förstå vad de egentligen ska stå. :P
 klockan 11.30 ringde ja mamma o frågade om hon ville åka till stan med mig. Hon orkade int de men skjutsade mig till tebban istället. Jag hade bara tänkt o köpa en ilr två grejer men de blev 6 saker.
Här är dem:
klänning från Gina tricot, 149kr
tröja från indiska 129kr, höga skjorts åhlens 349kr och skor vagabond 500kr.
väskan köpte ja dock för typ en månad sen men den e från lindex, 199kr
jeans jacka gina tricot 349kr.
jeans tajts från gina tricot 300kr

Kommentarer
Postat av: klara

ååh! va fina grejor Julia!! vaa avis jag blir... hehe xD puss! <3

2009-03-15 @ 11:25:55
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: tove

fina kläder ! :)

2009-03-15 @ 12:25:26
URL: http://edlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0