TRÖTT!!!!

idag var den första dan på praon, ja e jätte trött. Vi (ja o klara) praoar som mentor för 1:or, alla tycker de e jättekul att vi e där, man kommer ju ihåg när man själv var liten o om de var nån ny fritids fröken som var runt 20 år så blev man helt hysterisk, så kändes de för oss. Alla klängde på en hela tiden. De var så himla skönt när vi fick gå hem! hehe...
 Imorrn ska vi vara där klockan 8.oo -15.oo. 7h, de e ganska mkt. :S
Längtar till helgen!
Jag vill gå på bio snart. Jag o min kompis tänkte gå på sportlovet men det blev int av. nu har vi  skjutit upp de i 4 veckor o ja hoppas vi kan gå typ nästa vecka!

xoxo

Kommentarer
Postat av: klara

jag vet! såg de xD hehe

2009-03-17 @ 07:19:29
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0