snart e de freda

imorrn e de entligen freda, fast egentligen längtar jag tills fredagen e slut för ja har nämligen musik prov imorrn. Int för att de e så svårt men i alla fall, de e ju faktiskt ett prov. de har hittils gått bra på musiken o ja vill int sänka mitt betyg.
 Ida hade ja balett, ja känner ingen. Ja va lite blyggare när ja började där o de e så svårt nu att komma in. Men ja ska försöka. ja kan int lova nått men man ska ju alltid testa :P

Sen nästa vecka e de prao. längtar för då får ja vara borta från skolan i två veckor XD men ja måste fortfarande plugga för vi har ett fysik prov  veckan efter praon. 21 sidor me massa fysik e ingen höjdare precis. dessutom suger ja på fysik. ja får typ plugga lite varje dag för att de ska gå bra.
 Samma da e de oxå extrem da. de e alltid kul o klä ut sig men ja vet int vad ja ska vara. nått förslag?? XD
 
igår fick jag reda på att partick swayzeen ( en av mina favvo skådisar frånt.ex ghost o youngblood) fick cancer förra året. Han har typ mindre än ett år kvar att leva :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0