Livet leker!

jag tänkte gå upp o springa innan skolan idag, satte klockan på 6 o nästan lovade mig själv att jag skulle gå upp på morgonen hur trött jag än var. men de blev ju int direkt av.hehe. vem orkar gå upp så tidigt när man precis har ställt om klockan till sommar tid. ska göra ett nytt försöck imorrn.

Dagen gick hyfsat snabbt, de va ganska kul faktiskt att komma tillbaka o träffa alla som man int gjort på två veckor. Engelskan var nog de roligaste att komma tillbaka till! Ämnet menar ja då int direkt utan de va en viss person:P. jag tänker int nämna hans namn för jag vet int riktigt vem som läser min blogg så:D  Känner honom int heller så ja har int så mkt att säga om honom, har bara pratat med honom ett par gånger så.... men imorrn är det alltis en ny dag så :P

i sluten av dan fick jag reda på att vi int kommer ha något fysik prov förren efter lovet...våran fysik lärare hade typ glömt bort de..hehe men de e ju bara bra!

ojdå, nu blev de mkt skol snack,hehe men aja nu måste jag i alla fall fortsätta plugga geografi, har uppsats imorrn,,,bye

HAHAHA...här är jag och klara i typ 4<.an, blää va ja e ful o tjock,,haha XD

Kommentarer
Postat av: KLara

sexan xD, och föresten radera bilden jag ser ut som et miffat anorexiabarn:,( *snyft

2009-03-31 @ 15:51:38
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: readme

haha...ni ser ut som...jag hittar inte ngt ord för det...XD

2009-04-04 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0