Hello

Okej,, inga bilder idag heller, jag glömde nämligen sladden hos mamma. Men jag ska dit imorgon och då kan jag lägga in lite bilder när vi b.la. bastar.. ;) det måste man ju se!! :P. fast vi är inte nakna om ni tror det, vi har bikini på sig!! Eller jag har bikini, emmy sitter i bh och bikinitrosor men det är typ samma sak! XD.
 Hon har världens mysigaste bastu på hennes land, precis vid vattnet. De har oxå stora fönster i bastun så när man sitter där kan man kolla ut mot havet!! Så himla mysigt!! Vi badade faktiskt oxå!! I typ 11 graders vatten,, eller man kan inte direkt kalla det att bada, snarare så doppade vi oss. Fast jag tyckte de va "modigt" i alla fall...stolt*! XD
Det va ganska skönt där, fridfullt på nått sätt,,, hehe e lite djup. :P

 Aja här är bilder från klara från avslutningen i torsdags!

Jag förstör bilden..hehe XD

gulliga fia o emmy!

Jag är helt serriös medans fia int e de!!  :P




är man snygg så är man...XD

Visst e vi heta!! :P

gulliga fia, men fula ja i bakrunden. ;)


Man ser inte så tydligt vad jag har på mig men jag a´har i alla fall en vit klänning från salt, skor från belle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0