SOMMAR O SOL

Igår var jag med dorna och klara. Jag köpte ett par gudomliga skor, jag har velat ha dem hur länge som helst.
De va på rea också,  priset hade dock inte sänkts med så mycket men 200kr är alltid något! XD
 Senare på dagen gick vi till bryggan o stekte lite och som klara skrev på sin blogg snackade lite skit! XD
Vi hade jätte kul!! ^^
Imorrn har jag min första jobb dag,,,aa hjälp*! Det är lite läskigt men jag får ju betalt så jag måste göra bra ifrån mig!!
Jag ska jobba imon och på tisdag sen åker jag till turkland på onsdag^^, Skoja bara, jag menar till Turkiet, Jag kommer hem onsdagen den 8juli på kvällen och sen ska jag jobba i två dagar till efter de :S. Jag kommer vara astrött på jobbet sen efter turkiet.
Jag hoppas att jag blir brun!! Det måste jag bli.

P.S Jag kommer att slå dig markus!!! Se till att få fram 5kr tills skolan börjar igen!! ^^


Här är lite bilder från landet, som jag tog från klaras blogg:

Jag o fia på stranden,,

Gulliga klara

FIALOTTAN ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0