Tisdag

Nu sitter ja här o har tråkit me klara o sofi..hihi. ne asså sofia e inte så tråkig men klara eee..heh. de e helt enkelt int tillräkligt coola för att hänga me mig.  XD... klara tvinga mig skriva att ja skoja..hon tycker annars att de e kränkning i högsta grad. XD
 Nu är alla prov över. Så jävla skönt. religions provet gick okej. mvg uppgifterna gick bra 'r dock int så säker om g uppgifterna. En tjej i min klass såg nån fubba,, de blev värsta lilla bråket mellan henne o en annan kille. Heh förra gången ja såg nån fuska sa ja de till läraren, fast inga namn. då sa han att ja skulle säga vem som fuska nästa lektionen. En kille i min klass sa att ja int skulle säga något för killar bara hämnas. De e int så att ja e rädd att de ska göra de, men hade bara int lust. så på nästa lektion så smet ja ut så fort ja kunde o nu har han glömt bort att ja skulle säga de :P

kväll ska ja på syrrans konsert..byebye xoxo gossip girl, dodododod... xD

älskar kläderna!! hämtad från stiyle by Kling,

Kommentarer
Postat av: Klara

gick de bra för dig på mvg uppgifterna!?? det sa du ju inget om till mig...?? ååh för mig gick det piss! ...

2009-06-02 @ 19:31:24
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0