SÖNDAG

Lunchade me mamma i stan idag, åt en jätte god cesar salld..jummi:P Sen gick vi runt lite och jag fick en jättegullig sommar klänning från mango som blir perfekt till turkiet.




Jag köpte den här klänningen här över, man kan ha den på tre olika sätt jag gillar de första bäst! klänningen under är också väldigt fin men jag hade inte råd, kanske nästa månad.

De två andra sätten kan se lite tantiga så jag tror ja bara kommer använda den som de första alternativet.

Imorrn är det första dagen på jobbet, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: karro

Jobbar du hela veckan? Arbetstider? (har nämligen lite planer på gång... haha xD)

KRAM

2009-06-28 @ 21:29:08
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0