PÅ jobbet

Just nu sitter jag på jobbet, de e både kul och tråkigt. Det e int riktigt så att jag e med på möten och så, jag sitte vid datorn och gör endast enkla grejer. Men jag får ju betalt s åjag ska inte klaga. XD
 Till lunch åt jag pasta bolgonese, de va sådär men mkt bättre än skolans mat så de va vel bra antar jag. Jag har en egen dator som jag sitter vid, jag tar små raster ibland och går in på FB och bloggar, vet inte om det är tillåtet egentligen men jag gör det endå^^.
Idag skulle jag egentligen vara med emmy men hon ska ha gäster ikväll så vi ska sova över imon. Derför måsta jag redan ha packat klart till Turkiet idag eftersom vi åker på onsdag eftermiddag. Jag har så himla mycket jag ska göra idag. Jag kommer inte hem förren kl 17.45. sen ska jag springa,äta middag och packa. Jag kommer hinna det men jag vet inte om jag orkar. :P. På sommarlovet ska man ju slappa! :P

KOmmer kunna blogga imorrn och kanske lite på onsdag sen blir de en liten blogg paus på en vecka. Skööönt:P skoja*

Jag berätta att jag hade köpt en par skor för nån dag sen, här e dem! visst är de gudomliga!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0