Midsommar

På midsommar ska jag, mamma och frida till skärgården. Kul vet jag inte om det kommer bli men jag hoppas det. Det kommer bli regnigt och mulet och kallt och jag vill ha min vita klänning på mig! Jag kommer säkert behöva ha en regnjacka, ett par regnbyxor och stövlar. Vilken midsommar klädsel eller hur. XD Men aja man får se det på den ljusa sidan, jag kommer i alla fall inte bara sitta hemma och äta mig fet, jag kommer att äta mig fet i ett regnigt och kallt väder ute i skärgården. :P
 Nu ska jag snart till mormor och morfar för att hjälpa dem me lite trädgårdsjobb. Det är inte så att jag gör det här heltfrivilligt men jag kännar ju pengar på det ;). Fast först ska jag till kicks och köpa lite mer hårfärg. Jag ska nämligen bli blond igen men när jag färgade de igår eller om det var förrgår så blev det inte så bra, lite ojämt kanske man kan säga:P. Jag ska be mamma hjälpa mig. Klara gjorde det då det blev bra vid hårbotten men vi färgade nästan bara min utväxt. lyckat va!!! XD

Idag åker klara till karlstad och jag kommer inte få se henne förren på månda..kommer att sakna dig!!! <333333333

älskar den här bilden på klara!! Visst e hon gullig!?!?!?!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JULIaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA TA BORT BILDERNA. Åtminstonne den andra, den MÅSTE du ta bort!!!!! böhöööööööööööööö ;(

2009-06-18 @ 19:18:42
Postat av: Klara

JULIaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNÄLLA TA BORT BILDERNA. Åtminstonne den andra, den MÅSTE du ta bort!!!!! böhöööööööööööööö ;(

2009-06-18 @ 19:19:12
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0