JObb,mer jobb

Om mammas kollegor såg vad jag gjorde ibland(idag ganska ofta) skulle de nog tycka att jag var ganska oansvarig.XD sitter och e inne på fejjan och kollar på andras bloggar.:P MEN MAN MÅSTE JU FÅ VILA FRÅN ARBETET NÅN GÅNG!!!XD
Just nu håller jag på med nån exelskit. Det är så jävla tråkigt, men jag är snart klar, mamma ska bara kolla igenom de så att det ser bra ut, hittills inte så mycket fel!! :P stolt*
 Några av familjens kompisar e ute på 8 veckors semester i asien, de skriver en resedagbok när de har chansen. De e ganska gul o se! Här e ett inlägg som gulliga lilla elsa har skrivit:(ps:de hade inget å,ä eller ö så om vissa ord skrivs at ska de kanske,t.ex. vara åt)

Sol i Hoi An (Elsa skriver sjalv)


Vi vaknade och sedan gick vi och at jattegod frukostbufe pa fjarde vaningen. Efter det akte vi fran vart hotel til en strand. Stranden var veldikt vaker med palmer, vit sand och bla himel. Vattnet var varmt och det fanns stora maneter i, och pa strandkanten sprang det snabba sandkrabor. Den starka solen lyste pa oss och vi blev lite solbrenda.

Vi akte hem och gick ner pa byn. Till middag at jag kokosnots soppa pa en trevlig resturang. Sedan gick vi bort til en afar dar dom gor skor. Jag bestallde ett par sandaler som vi ska hemta ut i morgon. Nar vi kom hem sa tog vi ett kvelsdopp i poolen. Sedan hade vi jeopardy pa toppen av hotelet. Efter det gick vi och la oss.
 
Elsa pa fin restaurang(innan hon kopte sandaler)


 
 
Här har vi en bild på elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0