A typical tuesday

Nu är det bara två dagar kvar tills sommarlovet. Visst kommer de bli skönt, inga mer prov eller läxor. Men o andra sidan börjar 9:an nästa termin och sen finns det en annan anledning också som jag inte kommer uttråka er med nu. Jag behöver bara mer tid. Jag vill inte göra samma misstag och skriva om personliga saker på bloggen på min förra blogg så jag kan inte berätta alla detaljer. Men jag kan inte vänta i 10 veckor, det är helt enkelt för långt. Vi har bara en dag kvar med hela 8:an för imorgon är det klassens dag. En dag kommer inte göra någon skillnad. Hatar att man ska vara så himla feg ibland. Nu måste jag vänta i 10 veckor. Allt är piss, kompisarna säger att jag ska "go for it" men det är ju inte så lätt. Ja menar vem gillar egentligen mig? Jag är så himla unlikable. Jag kan ju inte bara fråga om han är en gnutta intresserad. Så funkar det inte så. Sen kan jag inte bomba ner hans mobil med sms som jag brukar göra XD. Jag får helt enkelt glömma honom eller vänta i 10 veckor, suck*. Jag kan säkert sitta o skriva ganska länge men jag slutar här. Det blir annars alldeles för långt! :P

här är skorna jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: karro

Om vi planerar att göra nått under sommaren så drar jag med dig. Då jäklar kan du ragga! Det löser sig!

Kraaam <3

2009-06-09 @ 21:45:31
URL: http://krlna.blogg.se/
Postat av: Klara

"vem gillar egentligen mig" ????? julia kom igen!! jag vet att du vet.

2009-06-10 @ 22:04:55
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0