Dag TVÅ

Nu sitter jag på jobbet, vi har precis ätit luncg. Jag hade med mig två mackor som jag åt, mums:P. Efter lunchen ville mamma ha glass, själv var jag inte så sugen på de så jag fick en liten brämhults apelsin juice. Den e så himla god!! ^^
 Jag kom hit ca kl 8,05. Jag var lite sen men de e ändå mamma som sen säger till Rebecka hur länge jag har varit här på dagarna så jag får nog betalt för 8 h i alla fall. Jag fick ont i huvudet ganska snabbt, eftersom jag sitter framför datan hela dagarna jag jobbar. Jag försöker dränka huvuvärken me typ 10 L vatten men de funkar inte riktigt. så jag går på toa typ hela tiden:P de andra måste undra vad jag gör eftersom jag går iväg så mycket. XD

Ikväll ska jag till em eller hon till mig de har vi inte rikigt bestämt än. Jag måste packa idag också för i morgon bär det av till Turkland!!!!!!!:P Då ska jag banne mig bli neger asså XD

SEE YAA

här har vi em och jag på avslutingen, visst e vi snygga!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0