BIO

Idag var jag med fia på dagen. Vi färgade mitt hår t.ex. igen. Nu är det blont men ändå inte fjortis blond vilket jag inte vill att de ska vara XD. Vi hade shit kul! Fia köpte också ett jätte fint armband!! den syns i nån bild här nere!!
 Jag köpte ett svart och ett rosa/lila nagellack. Depend har ganska fina och billiga färger men de går bort typ på en gång.

Senare på kvällen gick jag,fia och klara på baksmällan. Den va sjuktbra!! Hur rolig som helst. Se den!! Den va grym!

Här är lite bilder från där fia och ja väntade på bussen när vi va på väg til bion.Dock är inte klara med :( men vi får ta en massa bilder när vi åker till landet imorrn!! Busscauffören( kommer ej ihåg hur de stavas men vem bryr sig XD) va fett vrickad. Han lät inte fia betala med mobilen, hon fick betala dubbelt!!

Här va min frukost, jag gjorde en asgod smothie!! :P

Fia gör hennes specialare!! XD


Get!! haha!! ni fattar säkert int vrf ja skrev Get men fia o ja gjorde en video en gång och då sa vi get!! :P
De där kanske lät lite perverst men de var videon verkligen inte:P snarare tvärtom!! XD


Gulliga fia!! :D

Inte så fin precis men ja va tvungen att lägga upp den!! XD

Bio klädsel: top som egentligen e en kjol från typ 4:an!! XD
och jeans från gina.

Ps: fick precis reda på att fia också fäljer med till landet!! FAAN va vi kommer ha kul!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0