Är jag den ända som inte längtar till sommarlovet??

Nu är det bara om man inte räknar med idag fem dagar kvar till skolavslutningen. Jag längtar inte dit, vet inte riktigt varför jag brukar inte känna så här. Allt går för fort, jag vill ha mer tid. Den här sommar kommer bli så lång tråkig, jag ska typ inte göra någonting. De ända är väl att ja ska på konfa läger men det är inte förren den 15 juli. Sen ska vi flytta också men det kommer vi inte göra förren när skolan börjar igen. Då kommer jag börja i 9:an, tänk då kommer pressen vara ännu högre. Fan allt är piss nu, som jag sa innan mitt liv är officiellt över. XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner precis som dig, jag längatr inte heller till sommar lovet. Har ingenting att göra. Jag tror det beror på vädret eftersom man inte kan bada eller sola.

2009-06-06 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0