Micheal Jackson,

Sitter nu hemma hos klara. Vi lyssnar på MJ´s album Off the wall. Jag kan verkligen inte fatta att han är död. Idag när jag skulle prata lite om min lön med några ekonomer på mammas jobb tänkte jag på honom och blev alldelles tår ögd. Lite mesigt o pinsamt kanske :P men jag kan inte rå för det. Jag har haft hans låtar i huvudet hela dagen. Specielt heal the world.
 Nu påstås det också att han kanske inte tog livet av sig utan blev mördad. Jag hoppas det. Det kanske låter konstigt men jag tycker det är bättre att han blev mördad i stället för att han skulle ha tagigt sitt liv. Det låter mer realistiskt också tycker jag.
 Sen tycker jag det är lite konstigt att t.ex. pastorn på hans minnesstund sa att han avgudade MJ och att MJ förendrade hans liv men när Micheal Jackson blev anklagad för att vara en pedofil var det ingen som stog upp för honom av dem. Men visst hade han vänner och familj som alltid stod på MJs sida. Brooke sheilds tal var så himla rörande tycker jag. Då förstod man vilken bra människa han var.Hon va verkligen en tro vän till honom!!

Om han nu har blivit mördad så ska mördaren verkligen inte få ett millt straff!!!!

Man kan inte riktigt ha en favvo låt av MJ. Alla hans låtar är bra, men de bästa är nog

1, Thriller
2. Bad
3. Blame it on the boogie
4. Man in the mirror
4. Heal the world
6. Smooth criminal
7. Jam
8. Beat it
9 Don´t stop to you get enough
10. I´ll be there
11. We are the world
12. Dirty Diana
13. Rock with you
14. Bille Jean






Kommentarer
Postat av: karro

Jamen vadå för granne? Tant? xD

2009-07-10 @ 23:11:12
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0