Turkland

Nu e jag i turkiet! Hittills har det varit ganska skönt. Bra och varmt väder. Känner mig inte så särklilt brun än men det har ju bara gått 2 dar, så allt kan hända! Mitt mål e o bli lika brun som klara var när hon kom hem från kroatien förra året. Hon va värsta negern!! Jag menar allvar, hon var faktiskt det. Neger låter väldigt fult då då men ni fattar vad jag menar. ^^
 Vi har dock bara varit på hotelet o badat och solat men snart ska vi till stranden. Har inte varit där nere förr så de ska bli kul o sheka in stranden, för hoppnings viss finns det lite snygga killar:P.

För hoppningsvis skriver jag typ i över morgon också, SEE yAA

Kommentarer
Postat av: karro

Ååh, jag vill också åka utomlands! Fast jag har ju iofs Gotland, men ändå... Vi måste ses nån gång i sommar! Puss och kram!

2009-07-04 @ 00:53:16
URL: http://krlna.blogg.se/
Postat av: Klara

åååh, gud vaa härligt ni måste ha det! KOM HEM!!! jag saknar dig :( har kommit hem från kroatien idag. Det har varit fantastiskt roligt, dock har vädret inte varit på topp.. (har därmed inte blivit särskilt brun alls...) Men de två sista dagarna var det jätte fint! puss å kram!!! LOVE YOU <3

2009-07-05 @ 16:26:10
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0