stan

HEJ!
Jag hann inte vila ut idag eftersom jag skulle på rep till konfirmationen på lördag, så det var fullt ös redan klockan 9 på morgonen. Vi skulle ha fotografering så jag var tvungen att fixa mig inför det. Vi repade ganska länge, från 11 till 14. Jag och en kompis ska sjunga inför hela kyrkan, HJÄLP*. Men jag anmälde mig frivilligt så det ska ändå bli ganska kul!
 Klockan 16 ungefär så var vi i stan och shoppade, asså jag shoppade alvarligt för för mycket pengar, men jag ska till stan imorgon igen imorrn och köpa ännu lite mer,, :P
 Jag köpte:
2 par spetstrosor
1 par björnborgtrosor
1 par string
2 st bh
en jätte fin stickad tröja

jag ska vissa bilder sen hur allt ser ut, i alla fall hur tröjan ser ut.

Kommentarer
Postat av: klara

julia jag kommer typ inte få åka till stan imorn!!!! :( Jag måste hjälpa mamma att handla och planera inför konfirmationen och vakta mina småkusiner :,( *snyft! men om jag har tur så kanske jag får åka en snabb sväng till tc :D (troligtvis inte)ajaa... mm, du får visa bilder!! :D <3

2009-07-30 @ 22:38:21
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0