Landet

Hallo bloggen
nu är jag hemma från norrtälje. Vi hade jätte kul.
Idag badade vi lite och åkte én uppblåsbar trekant efter båten. Det va så jävla kul!! :P Fast man fick kramp i armarna^^. Emmy åkte till och med av. Hehe:P

Nu har jag nästan packat allt till husarö, det finns lite kvar som inte får plats, vet inte vad jag ska göra. :S. Får väl packa om sen.
Imorrn måste jag upp tidigt, ska nämligen på en introda till lägret.

Todiluu

Här e en bild på emmy i kroatien, när hennes blogg e klar så får ni scheka in den!! <3

Nu får du ängtligen vila MJ, :'(

Kommentarer
Postat av: Klara

på onsdag gäller det!! :D :D <333

2009-07-13 @ 22:05:48
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0