Hemma

Nu är jag hemma från husarö, det va så jävla kul!!
I början av lägret trodde jag aldrig att jag skulle lära känna så många som jag gjorde, jag trodde att klara och jag skulle stå vid sidan av och vara åskådare som vi alltid är. Men så blev det inte och tur var väl det. Tänk om klara o jag skulle stå och kolla på medans alla andra hade kul, som ylva i våran konfa grupp. Bläää, hon var äklig må jag säga. Hon gick fram till en ledare och sa Jag blöder näsblod och jag behöver vadd, då sa våran ledare, men visst men du har ju inte näsblod. Då stoppade hon in fingret i näsan och tog sedan ut det och sa, jag känner att det håller på att komma! Guuuu va äkligt, mitt framför ledaren oxå!!
 Det kommer bilder sen,, tudilooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0