Skolan,,,,

snart får vi byta platser i skolan,,jippi. asså de skulle int göra ngt att sitta brevid adrian om han bara skulle om han ba skulle kunna ge mig en chans. nu menar jag inte chans så men asså han vill typ inte sitta brevid mig o vänder sig så långt åt andra hållet som möjligt, de gör mig int särskild säker så ja brukar när jag får chansen byta plats till min kompis emmy. men på ons byter jag plats.hehe

I lör så var ja hos en kompis,, de va shit skoj. en kille i våran klass hade bjudit oss o några andra på en filmkväll
vi kunde inte vara där så länge så vi tänkte gå dit o skrämma dem,,hehe de lykades vi int så bra me.

fia e inte me då

Kommentarer
Postat av: klara

julia din tröga åsna!!!! jag har ju inte köpt den än xD, om du läser inlägget noga, haha! men visst var de snygg :) nu ska jag snart kloppa mig, GAAH jag e rädd :.(

2009-01-15 @ 15:27:07
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! jag gick i din skola, jag tycker du är jättesöt. :$ :D kram!

2009-01-18 @ 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0