Nya strumpbyxor

Idag har ja bara gått på en mässa,, jättekul ;(. Sen gick min kompis och min lilla syster till stan,, lite konstigt.
NU har jag 8st gudstjänster kvar innan lägret,,, hehe ganska många.
Ja ska gå på Husarö,, vi ska telta i 2 veckor. Får ba hoppas att de int regnar.
Ja känner ganska många som ska gå på samma läger,,några från min klass o nån från basketen.

Jag fick några strumpbyxor i julklapp som ja ba älskar,, dem e jätte coola. här får ni se dem. Dem e köpta på vero moda,, dem kostar 59:90

Kommentarer
Postat av: klara

ÅÅH, jag ÄLSKAR dina strumpbyxor <3! men Julia förlåt verkligen, jag hoppas du inte blev/är ledsen för att jag och frida åkte utan dig. hehe aa jag kan hålla med om att det är lite konstigt att jag åker till stan med DIN lillasyster! xD men det va faktiskt skoj! hoppas du har/hade det bra. Vad gör du nu? vi ses ju kanske imorgon? :):) puss Bäste JULLS! (det rimmade ju,,, nästan -.-, xD)

2009-01-06 @ 20:19:02
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0