nedräkning till skolstart

NU e de bara 6 dagar kvar innan vi eller jag börjar i skolan.
Jag har inte riktigt börjat slappna av en och när jag väl kommer att göra det så kommer det typ bara vara en dag kvar innan skolan börjar. Det enda som man lite kan se fram emot e att i år kommer vi att praoa. Jag har faktist tänkt på var ja skulle vilja praoa men de e inte så många ställen som tar imot prao elever. Jag skulle helst av allt vilja praoa på dramaten, men jag tror att dem bara tar imot gymnasie elever som pluggar till teater.

I helgen ska jag spela en basket cup. hittills har vi vunnit en och förlorat en. Ida gick de int så bra för mig, ja fick hålla en ganska stor tjej och hon knuffade alltid på mig. Hoppas de går bättre i morrn.

det här e täby p91-92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0