ida har ja haft de kul:)

Idag har ja haft de riktigt kul,, ja ska inte berätta i detalj men de e en kille som har sagt lite dumma saker till min kompis o ida fick han allt igen,, ja ska inte sjunka till hans level så ja kommer inte berätta vad som hände.

Jag har också fått världens gulligaste komentar,, om du som skrev den kollar nu,, Tack så himla mkt:) Undra vem du e...XD. fast de behöver du int säga,,hehe bara om du vill!

Jag har fått en ny biobiljett i helgen och väntar på att använda den,, jag vill se så himla många filmer men har ba ett kort. vet ej vad ja ska se för film,, de står mellan bröllops duellen och twilight.
ni borde läsa twilight,, den e sjukt bra,, har int riktigt läst ut den men man sträckläser verkligen.

Hoppas ni får en bra vecka

CIOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0