Biblioteks räkning

Andra dan i skolan,, ganska lungn men dem börjar redan informera om en massa prov.
Vecka 8, innan sport lovet, ska vi ha 3 prov typ. Hemkunskap,svenska och kanske matte,, men ja tror vi ska ha matte på veckan innan, men jag e nästan hundra på att vi ska ha nått annat ämne oxå.
 Idag när jag kom till skolan så kom min kompis fram med en räkning. det var så att jag hade lånat en bok och glömt att lämna tillbaks den. tre månader sen var den,, hehe. det stod att jag skulle betala 355kr.
Ja tyckte de va konstigt för vecko-avgiften var 10kr. Så ja ringde till biblioteket och frågade. då var det så att dem trodde att jag hade tappat bort boken och då skulle jag betala 250kr mer. Jag gick efter träningen till biblioteket för att då betala skulden. jag vet inte om hon var ny som hjälpte mig men hon sa att jag skulle betela 45 istället för 145. såklart att man inte protesterar.

Idag har jag fått min elle tidning,, ja har fått 20% rabatt på H.M,, hihi,,
Jag brukar mest kolla på va som e inne sen orkar ja int läsa alla intervjuer. Elle har jätte mkt reklam i sin tidning, asså efter varje intervju ilr kanske mitt i en så lägger dem till en reklam annons.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0