hehe...

Idag har jag o K haft elev lektion.. de gick bra i början men slutade lite i katastrof.
Det var en kille som började skrika på oss o sa typ: VA FAN! Hon gör ju fel steg hela tiden, ser ni ingenting? eller så sa han något som Hallå det där va ju faul. ser ni inte de?.
Det va ganska jobbigt,, efter lektionen så frågade våran gympa lärare om nån hade någon komentar om hur dem tyckte lektionen var då sa han självklart att vi kunde ha delat upp en grej bättre än va vi gjorde. Hallå vi hade ett papper som vi skrev upp vilka som hade gjort, vi visste exakt hur mycket alla hade gjort o vi hade gjort det jämt fördelat. Vi bestämde då på skoj att vi skulle ge världens komentar till honom på hans elevlektion,,hehe

Hoppas ni ursäktar att ja int bloggat på en tid,,har inte haft där!
Jag o fia i sommras,,kolla va kort hår jag hade,,hehe

Kommentarer
Postat av: karro

Måste faktiskt erkänna att jag saknar basket :(

2009-02-03 @ 21:42:14
URL: http://krlna.blogg.se/
Postat av: karro

Mjoo, men alltså, jag vill inte spela tillsammans med de andra F94. Jag har funderat på att komma på träningarna som är på söndagar ibland, men de krockar med min dans..

2009-02-05 @ 18:51:22
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0