Grattis på byxmynigdagen klara...hehe

Idag blev klara 15år. hon är lite mer än 8 månader äldre än ja...
Idag fick vi också tillbaka vårat matte prov, det sög värkligen men huvud saken var i alla fall att jag fick vg.
Imorgon så är det franska prov och så får vi tillbax vårat biologiprov. Biologi provet gick så där men jag tror att jag i alla fall kommer att få vg.

nog om prov på torsta åker skolan till romme..hippi, det ska bli skit skoj! Ja em o klara ska åka samt sofia v och lisa från våran klass sen oxå några killar. fia följer int med men hon får kul än du...åka skridskor..hehe.
jag kommer typ behöva gå upp klockan 5:00 på morgonen för ja ska vara i skolan klockan 5:45.. *snyft
men jag längtar dit ändå.

här har vi söta klara...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0