Freda

Idag är de ju fredag, visst ska ja ha kul på kvällen men ändå har jag inte direkt längtat. Lovet är ju snart slut. Jag behövde verkligen att få vara borta en vecka från skolan. Jag blir så stressad av alla prov o så. Mitt engelska prov innan lovet gick verkligen piss dåligt. Asså verkligen,verkligen JÄTTE DÅLIGT. Vi har en geografi redovisning snart o ja börjar fatta vad ja ska göra men ja har mkt kvar!
 Idag ska ja till emil. Karro,jakob(musik klassen), markus o fia kmr oxå dit. Vi ska se på nån film. Karro sa att jag skulle ta me mig bra filmer men ja har bara en: sagan om konungens återkomst. Det är verkligen en jätte bra film men ja tror alla har sett den och alla kanske inte gillar den. Jag kommer då typ aldrig att trötna.
efterråt ska ja sova över hos fia.
Nu ska jag borst tänderna byebye.
här e fia o ja..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0