:(

det gick verkligen sämst på eng provet idag. de har aldrig gått sämre. Jag känner mig till o med sämre än när ja gick i 7:an o då var ja oxå skit dålig. men jaja..det måste gå bättre på nästa eng prov om ja vill behålla mitt betyg o vara kvar i min eng. grupp. ;(
Matten gick faktiskt ganska bra ida. vi hade värmelära förhör o ja vet i alla fall(för min matte lärare sa de) att jag har full pott på dem 4 första frågorna. han har int rättat dem andra frågorna än men ja får veta hur det går imorrn.
imorrn har jag hemkunskap prov. ja har hört att det e svårt av dem andra 8:orna men ja hoppas verkligen int de. ja har trännat så ja kan dem svåraste o viktigaste sidorna men jag kan int dem andra 10 sidorna:( snart har jag dans så ja hinner int göra dem nu. dansen slutar klockan 21 så ja får väl träna till typ 23:30!

nästa vecka så får ja min mån peng ja tror att jag ska köpa den här från mq ja tror den kostar mellan 500-700kr

Kommentarer
Postat av: klara

ÅÅÅH! den där är jättefin. Hade också tänkt å kolla på den. Såg den nämligen på "mysigts" blogg :) (jag känner mig lite bättre nu men jag har fortfarande feber:( ) puuss ring mig efetr provet! (jag kom inte som du kanske såg, årkade inte)

2009-02-20 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0