ännu en tråkig da:(

Idag skulle ja varit me fia men hon kunde inte. Det va ja helt okej med men jag jag hade ju sätt fram imott det lite.
ja beslöt mig då att använda gym kortet mamma gav mig.
ja gick dock int fören på kvällen. Jag hade aldrig varit där o visste inte hur man kom ner till gymmet, så ja gick fram till disken o frågade en som jobba där. hon sa gå dit sen dit o blablabla. jag ville inte direkt fråga en gång till så ja följde mina instinkter,hehe o det gick ju bra. Dem som gick förbi mig måste ha undrat va ja gjorde för ja gick bara fram o tillbax innan ja hitta gymmet. Där va ja int så länge, Ja träna i 45min sen strechade ja i kanske 10min. miin buss skulle inte gå fören om 30 min så ja gick hem till pappa.
Jag har tänkt o gå imorrn oxå men vet int riktigt, ja e ganska slutkörd.

Imorrn ska jag vara med karro o kanske mariam om hon svara på min medelanden. vi ska ha en liten filmkväll tänkte vi.
vilken film tycker du vi ska se? ge mig lite alternativ för vi vet int! :P
här e inte så bra bild på honom men han e bara så himla snygg:Robert pattinson i twilight

Kommentarer
Postat av: karro

Jag tycker att vi ska Twilight, men det blir tyvärr lite svårt... eftersom den inte finns på dvd än :(

2009-02-24 @ 13:55:39
URL: http://krlna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0