Springrunda

Kom precis hem från min springrunda. sprang ca 3,7 km inte så farligt. Var faktiskt inte så jätte trött, såklart är man lite trött men det känns som jag skulle kunnat springa lite längre. Mitt mål är att nångång start i framtiden kunna springa 1 mil. Jag måste träna upp mig lite nu inför skolan. Vi har skoljoggen snart och 9 springer 5km. Lite tufft men det är ju vara 1,3 km mer än vad jag sprang idag. Det klarar man!
Snart kommer emmy och jag ska fråga klara om hon vill komma hit. Lite rörigt med alla flyttlådor men vi kan se på film i mitt rum:D


Här är min springrunda utritad, 20 min ungefär;D
Kanske låter lite skrytigt att berätta allt det här om min springrunda men jag e faktiskt nöjd;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0