Konfirmerad

Idag konfermerades jag. Va shit taggad imorse kunde inte sova så länge:P. Ja började göra mig i ordning vid kanske 9 ungefär. Och fick jätte bråttom när vi var tvungen att åka vid 11.
 Var inte så nervös då men mitt hjärta började dunka jätte hårt precis innan vi skulle gå in i kyrkan.
Jag skulle ju sjunga inför hela kyrkan tillsammans me två andra tjejer. Min röst var verkligen cp på morgonen, ja va så himla orolig att ja skulle sjunga falskt. Men det gick bra:p
 Sen fick jag en massa bra presenter, ska till stan imon o använda lite:P
ska dra till sängs nu, här e lite bilder från lägret tagna av klaras kamera:P
Gulliga elin, på dass:P

sanna,klara,emma,emelie,sophie, ja o elin

HEHE


ruben lyckades alltid bli bra på kort:P

här sitter vi o fikar på min dopdag

visst e de lika:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0