HEJHEJ

Förlåt med den dåliga uppdraderingen på senaste tiden. Det har varit ganska mycket och sen har jag inget internet hos pappa än...suck* vet inte hur länge jag klarar mig:P, just nu e jag hemma hos mamma. Ska snart till baletten, booring men om ja vill gå kvar i spec. gruppen på dansen måste jag gå kvar. Det är väl ändå ganska bra att kunna de:P
 IMON fyller fia år:D grattis i förskott gulleplutt;D hoppas du får fina presenter:D
lite bilder från gotland


emmy fyllde år den 20 aug o sofia fyller år den 28 aug så de fick en varsin klubba av moi:D

denna bild är tagen av emmys super fina nya systemkamera:D gullig va!:D

Klara på restaurangen i visby gör här sin typiska pose:P
fick inte med den sista bilden på klara, internet separ sig här me:P

PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: klara

JULIAAAAAAA! du la upp den absolut fulaste bilden på mig... -.-

2009-08-29 @ 18:14:13
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0