GÄSTINLÄGG!!

FÖRLÅT MEN FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad arg jag blir :@ hade precis skrivit f´ärdigt det här inlägget här och så laggar min dator och inlägget sparas inte!! Julia var glad att jag skriver en gång till!!!
okej.. vi börjar om från början.
ohoj cuti pies! Klara här igen. Eftersom Julia inte har något internett så skriver jag ett gästinlägg här för att underhålla er lite ;) (snällt huh? :P) Hur som helst: Idag har Julia bara legat hemma och slaggat med en påse godis och en massa tidningar, låter rätt så soft faktiskt... Själv har jag varit på min kära vän Antons konfirmation, trevligt som satan! :D

btw.. Igår var jag Julia och en bunt shööööööninga på the voice! Det var rätt kul tills någon idiot slängde ut en bomb av nåt slag med tårgas i publiken och 28 pers fick åka till sjukhuset :S fett hämskt!
aja nu ska jag gåner och käka middag :P (kl halv 12 ja vet) massor av pussar och kramar <3

på bild: jag foto: Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0