Fredag

I fredags efter ja,fia o klara hade varit i stan kom emma o elin hem till mig. Vi hade jätte kul!!
 De kom runt 20 till mig o då började vi kolla på film, den var jätte bra :P handlade om en tjej som var en porrstjärna:P som blev kär i en "nörd" kille:P jag tror den hette girl next door.
 Efter filmen var kl kanske 23.30 då bestämde vi oss att gå ut o gå en sväng. Vi gick till vattnet, det var jätte fint där. Månens ljus lyste fint i vattnet. Det var jätte mysigt!! där satt vi kanske en timme, men sen blev de för kallt o vi gick tbx för att se en till film :P. vi såg step up 2, den var väldigt bra o de dansade grymt!! synd bara att chaning totaom( vet ej hur hans namn stavas) bara var me i typ 5 min, han är SÅÅÅÅÅÅ sjukt snygg asså :P, elin o klara somna :P va jätte kul, tog kort på de fast med klaras kamera så kan tyvaärr inte sätta upp dem:(. vi gjorde oss i ordning till sängs men sa inte gonatt förren vid kvart i 4. hehe lite sent o jag tror allvarligt att de e de senaste jag har varit uppe till :P.


här e elin,emma o klara.
det var den bästa bilden ja fick de va så mörkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0