Valborg

Idag har jag varit hemma hela dan, fast jag har int bara varit inne utan jag har faktiskt, hur svårt det än är att tro varit ute. Jag gick ut för att gå på en promenad för att "clear my head", haha djup som jag e, då såg jag en liten rufsig hund med en gullig tofs på huvudet som stoppade upp en massa bilar. Den hade inget koppel och jag viste inte vad jag skulle göra, den vimsade bara runt på allén. Jag gick hem o ringde klara o hon sa att jag skulle ringa polisen för att säga att jag hittat en bortsprungen hund och om jag hade tur skulle jag få hitte lön. Så jag gick ut för att leta reda på hunden men jag hittade den aldrig. Jag hoppas bara den inte blev överkörd. Jag brukar int blir mig så mycket om det men hunden var så gullig!! hehehe...

Jag ska försöka få me mamma till täby centrum på en fika och kanske hitta något, har inte köpt något på ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0