Nya byxor+annat :P

Nya byxor!!!
Idag köpte jag en av världens snyggaste byxor. eller kanske inte världens snyggaste byxor men dem är ändå väldigt coola! dem e lite rockiga dock, men de kan jag leva med! :P
Alla eller många har likadana men för mig spelar de ingen roll! De e sånna här byxor med hål i, från gina tricot! Kosta mig bara 399kr o mamma betalade ändå hälften! hehe..

Jag såg idag 17 agin, den var sjukt bra och Zac efron e så himla snygg! Han fyller faktiskt år på samma dag som ja, fast han e dock 7 år äldre så... aja,, de e synd att de int finns så många snygga killar i min ålder. Ja menar dem ända jag kan komma på för tillfälet är ju Zac,rob pattinson,Nick jonas,Channing Tatum och Chace Crawford och dem är i alla fall minst 7år äldre än jag!hehehe....ajaXD

Tränar fortfarande på Photoshop, blir bättre! Jag vet att den här bilden int e så bra men det är
ett framsteg för mig!! dessutom så är alla killarna så snygga så man bryr sig inte riktigt!


Det blir lite rockit med den där tröjan också men man behöver
inte alltid ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0