Rob

Har inte skrivit så mkt den här veckan, jag tror faktiskt jag skrev sist i tisdags! hehe.. ska vara lite bättre nästa vecka, hoppas ja :S, :P

Har kollat på en massa rob pattinson intervjuer ida, han e sååå himla snygg! Det e synd att han e så mycket äldre,det är dock svårt att hitta bra bilder på honom!hehe, men den bilden jag har lite längre ner här e faktiskt väldigt gullig:P

Jag längtar så mkt till new moon kmr ut på film! har snart läst ut bökerna, har lite av tredje o fjärde kvar!

Just nu e klara på grönan med em, tråkit att jag int fick följa med. Em hade bara en extra biljett så... menmen jag var på världens jobbigaste träning, ja va alldeles slut. Början var ganska slapp, de va skönt för efter skolan på fredagar vill man ju helst bara slappa men så blev det inte riktigt!

Ska vel gå o lägga mig, imorrn ska ja int göra ngt spec. typ träna, gå till tebban o köpa ett par byxor o plugga så klart ! :/


 

BYE

 

han e ju bara för snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0