Påsk....:/

Jag kände mig så himla trött idag, ja vet int riktigt varför, ja kanske börjar bli sjuk ilr nått.
 Men jag hade endå ganska lugn dag, först började vi me gympa (simmade), engelskan brukar börja 10 min men eftersom vi badade i tibble skulle int vi hinna tillbaka till skolan, så våran gympa lärare övertalade våran engelska lärare att vi skulle få slippa engelskan. Så vi gick på en gång till matten sen. de va skol dm för killar i dag och dem behövde några i seketeriatet. Så vi var bara med typ 25min av matten. så medans klara o ja satt o kollade på basket så var fortfarande dem i vår klass på matten.. :P
Näsbydal vann såklart, motståndarna var verkligen kassa!

Snart e de lov igen och jag har inga större planer. bara att träna antar jag. Alla åker bort dem första dagarna på lovet och lämnar mig hemma.:'(
juste,,på långfredan så ska jag på midda hos mammas kompisar o på söndan så ska jag på midda hos mina kusiner,, jättekul suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0