Skärtorsdag!

HELLO MATES,,
Idag ska ja int göra nått speciellt, kanske går ja på nån gudstjänst! de går en klockan 19, men vet int om ja orkar gå på den, imorrn måste jag gå! jag har gått på fyra så jag har sex st kvar! den här veckan hinner jag i alla fall med två, en imorrn o en på sönda.
 Fia e nog troligen sjuk ida me, kanske går upp en sväng o överraskar henne med nån tidning ilr nått! När man har feber så kan man int riktigt gör något annat än att ligga i sängen.
 Ida måste jag oxå plugga
 
Men varje dag orkar man int klä upp sig,, så idag så har jag mina gråa mjukisbyxor o en blus från indiska



Kommentarer
Postat av: MOWLSTON

ursött linne ju! :)

2009-04-09 @ 17:52:37
URL: http://mowlston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0