PÅSKLOOOOOV!

äntligen är det lov..
dagen har varit ganska lugn,, vi fick tillbaka vårat musikprov ida,,de gick ganska bra..en poäng från max. men de va int så svårt. ja sa till våran musik lärare att ja hade sett en kille hade fuskat,,shallare:P. men ja sa inga namn o nu e de meningen att ja ska säga vem de va,, hoppas han int säger att de va jag.
 vi hade oxå praktist prov på hemkunskapen,,fick mvg-, de kunde ha gått bättre men hon tyckte att jag hade brödet för länge i ugnen, ja som tyckte jag hade lyckats perfekt men jaja.
 Ida skippade klara o ja träningen. vi ska gå till tebban en snabbis(present till pappa) sen ska vi o gymma.

haha..ja o fia:P


Kommentarer
Postat av: de du...:P

hej...asså ett råd...tjjjalla inte på killar...dom hämnas bara ;D



jag tkr det är jätte roligt att läsa din blogg...så du har inte bara (K) som läser ;D fortsätt skriva så läser jag:D

2009-04-04 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0